Všeobecné obchodní podmínky
-
ÚČASTNÍCI SMLUVNÍHO VZTAHU
-
provozovatel RESIDENCE ARX s.r.o. (IČ: 28855019) se sídlem na adrese V Tejnecku 535 , 53701 Chrudim, fyzická osoba zapsána v živnostenském rejstříku vedeném Městským úřadem Chrudim (dále jen jako „Pension“)
-
objednatel – jako fyzická či právnická osoba (dále jen jako „objednatel“ či „host“)
-
Tyto podmínky platí obecně pro všechny hotelové Hosty a Agentury, se kterými není sjednána písemná smlouva o poskytování služeb.
-
-
REZERVACE UBYTOVÁNÍ A SLUŽEB:
-
Rezervace ubytování a dalších služeb v Pensionu je možné telefonicky, písemně, emailem či přes rezervační formulář na webových stránkách a jiných ubytovacích portálech.
-
Rezervace se považuje za platnou a závaznou v případě, že Pension písemně tedy emailem potvrdí Hostovi provedenou rezervaci nebo automatické emailové potvrzení generované příslušným online rezervačním systémem.
-
Rezervace je dokončena pomocí platební karty nebo uhrazením zálohy ve výši objednaného ubytování a služeb. Mohou být stanoveny individuální podmínky.
-
V případě, že Pension nebo Host nesplní podmínky, které jsou uvedeny v bodu c., Pension nemusí ubytování a služby poskytnout.
-
Údaje, které jsou uvedeny na potvrzení rezervace jsou závazné pro obě strany.
-
-
CENY, STORNOVACÍ A PLATEBNÍ PODMÍNKY:
-
Cena je uvedena za pokoj na jednu noc, včetně snídaně, pokud nezvolí Host jinak.
-
V ceně ubytování je zahrnuto DPH ve výši 12%. Městský poplatek se neplatí.
-
Pro Hosta je závazná ta cena, která je uvedena v ubytovacím poukazu (dále jen voucher). Pro rozsah smluvně sjednaných služeb a cen je závazný jejich rozpis ve voucheru. Ubytovatel je oprávněn v případech, které nemůže ovlivnit (např. zásah vyšší moci), změnit dohodnuté podmínky pobytu.
-
Host je oprávněn zrušit potvrzenou rezervaci kdykoliv před příjezdem. Zrušení potvrzené rezervace je možné učinit pouze písemnou elektronickou podobou (email s doručenkou) na adresu recepce@residencearx.cz. Popř. je přesný způsob zrušení rezervace daný rezervačním systémem, který byl pro rezervaci využit. Rozhodující pro určení doby zrušení pobytu je datum a čas odeslání emailu.
-
Při zrušení rezervace, která byla zadána přes externí poskytovatele (např. booking.com) je nutné rezervaci zrušit taktéž přes tohoto poskytovatele způsobem, který poskytovatel vyžaduje a za podmínek rezervace.
-
Změna rezervace, tj. přesun objednaných služeb na jiný termín je považován za zrušení původní rezervace a řídí se stejným režimem jako zrušení rezervace.
-
Ubytování je možné uhradit v hotovosti, akceptujeme měnu CZK. V případě platby kreditní/platební kartou bude účtována částka v měně CZK.
-
Pension si vyhrazuje právo předběžné předautorizace karty Hosta až do výše celkové částky za ubytování ještě před příjezdem hosta dle aktivních storno podmínek uzavřené rezervace.
-
Při zrušení rezervace 3 dny před příjezdem (v případě standardní rezervace) nebude účtován žádný storno poplatek.
-
V případě zrušení rezervace méně jak 3 dny před příjezdem má pension právo účtovat 100% z ceny ubytování.
-
V případě volby nevratné rezervace má pension právo účtovat 100% z ceny ubytování kdykoliv po vytvoření rezervace.
-
V případě nedojezdu Hosta je rezervace stornována a Pension je oprávněn účtovat náklady na celý pobyt Hosta.
-
Pension nebude účtovat Hostovi výše uvedené storno poplatky, pokud nemohl čerpat sjednané služby z těchto důvodů: úmrtí v rodině, hospitalizace zákazníka nebo člena jeho rodiny, vážné onemocnění, povolávací rozkaz, živelná pohroma. Výše uvedené skutečnosti je Host povinen doložit písemným dokladem ubytovateli nejpozději do 3 dnů od jejich vzniku.
-
Hotel má právo hosta žádal při příjezdu o kreditní kartu pro garanci případných plateb za další služby nebo konzumaci v rámci jeho pobytu.
-
Pokud klient svou rezervaci zároveň i uhradil a v platné stornolhůtě rezervaci následně zrušil, je ubytovatel povinen mu vrátit již zaplacené peníze a to ve smluvené procentuální výši. Vratka probíhá standardně stejnou cestou, jakou byla provedena platba (pokud bylo provedeno kartou, vrací se zpět peníze na tu stejnou kartu; pokud převodem, vrací se zpět na stejný účet). Standardně je vratka prováděna hned v den obdržení takovéhoto požadavku (avšak v závislosti na pracovní době rezervačního oddělení, či účtárny), nejpozději však do 7 dnů od obdržení požadavku.
-
-
PRÁVA A POVINNOSTI HOSTA:
-
Host má právo užívat rezervovaných prostor a jejich vybavení, stejně tak jako vybavení společných prostor.
-
Host je odpovědný za všechny škody způsobené v pokoji během pobytu a souhlasí s tím, že uhradí případné náklady na opravy, výměny nebo zvláštní čištění. Výše úhrady bude určena pensionem.
-
Host je povinen veškeré závady a případné nedostatky reklamovat během svého pobytu v pensionu, aby mohla být sjednána náprava. Tyto skutečnosti musí být s ohledem na samoobslužnou recepci ohlašovány výhradně telefonicky (popř. SMSkou) na tel. +420 734 253 857.
-
Host je povinen nejpozději v den příjezdu uhradit náklady spojené s využitím ubytovacích služeb Pensionu, nejpozději v den odjezdu je pak host povinen uhradit ostatní náklady – doplňkové služby (wellness, nápoje a další služby, které pension poskytuje), nebylo-li dohodnuto jinak. V případě neuhrazení částky je Pension oprávněn účtovat odpovídající částku z platební karty hosta po jeho odjezdu.
-
Host může odstoupit od smlouvy na základě stornovacích podmínek nebo v případě, že Pension neposkytl Hostovi předem dohodnuté služby odpovídající standardu pensionu.
-
Doba přihlášení je od 14:00 v den příjezdu. Dřívější přihlášení je možné pouze po dohodě s Pensionem a může být zpoplatněn.
-
Doba odhlášení je do 10:00 v den odjezdu. Pozdní odhlášení je možné pouze po dohodě s Pensionem a může být zpoplatněno.
-
Celý hotel je nekuřácký. Porušení tohoto nařízení a kouření v pokoji či prostorách pensionu opravňuje Pension, aby Hostovi naúčtoval penále ve výši 5 000 CZK za vyčištění pokoje či prostor Pensionu. Kouření je možné pouze ve venkovních prostorách pensionu.
-
V rozmezí od 22:00 do 6:00 je doba nočního klidu. Chování, které vede k rušení ostatních hostů v době nočního klidu, je přísně zakázáno (zahrnuje hlasitý poslech hudby, televize, křik v pokojích, chodbách a další rušivé chování). V případě vážného porušení tohoto pravidla může pension penalizovat hosty finanční pokutu až do výše 5 000 CZK nebo, v nutných případech, volat policii.
-
Psi a jiní domácí mazlíčci jsou v hotelu zakázáni pod pokutou 5 000 CZK.
-
-
PRÁVA A POVINNOSTI PENSIONU:
-
Pension je povinen pro Hosta zajistit ubytování na základě předem dohodnutých služeb, které odpovídají standardu Pensionu.
-
V případě, že Pension nemůže Hosta ubytovat na základě předem vytvořené a potvrzené rezervace, Pension má povinnost zajistit pro Hosta adekvátní ubytování v jiném zařízení.
-
Pension má právo požadovat při příjezdu hosta vratnou kauci na případné škody nebo dodatečné služby ve výší 2 000 CZK. Za škody jsou považované zejména škody na majetku, poškození nebo odcizení vybavení pokoje.
-
-
ŘEŠENÍ SPORŮ:
-
Ubytovaný host má na základě novely zákona č. 634/1992 Sb. o ochraně spotřebitele právo podat návrh na mimosoudní řešení případného sporu určenému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, kterým je dozorový orgán nad ochranou spotřebitele podle zákona č. 64/1986 Sb:
-
Česká obchodní inspekce (ČOI)
Ústřední inspektorát – oddělení ADR
Štěpánská 15
120 00 Praha 2
2. V souladu s ustanovením § 1837 písmeno j) zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník ubytovanému jako spotřebiteli nevzniká právo na odstoupení od smlouvy o ubytování, pokud ubytovací zařízení poskytuje plnění v určeném termínu.
7. ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ:
-
Tyto podmínky jsou platné od 1. 9. 2024 a Pension si vyhrazuje právo jejich změn a Host je povinen se řídit těmito aktuálními podmínkami.
-
Pension (tedy RESIDENCE ARX s.r.o. (IČ: 28855019) se sídlem na adrese V Tejnecku 535 , 53701 Chrudim) shromažďuje osobní údaje Hosta pouze po dobu nezbytně nutnou do ukončení poskytování sjednaných služeb a tyto údaje neposkytuje dalším osobám.